نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها
با کسب ۴ مدال ارزشمند طلا در مسابقات دانشجویان

ووشوی ساندای ایران قهرمان جهان شد

  • کد خبر: ۱۲۷۱۲۸
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ووشوی ساندای ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی با کسب ۴مدال طلا، قهرمان بخش ساندا شد. از سری رقابت‌های جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در ترکیه، جام‌جهانی ووشو درحالی در بخش ساندا به پایان رسید که تیم‌ملی ایران با کسب ۴ مدال طلا موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند.

در وزن منهای ۶۰کیلوگرم دختران، مهنا رحیمی موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد، تهانیا کیوسیوم از اندونزی به مقام دوم دست یافت و تورر کوبرا و کورت لیکنر هر دو از ترکیه، به‌طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند. در بخش پسران نیز در وزن منهای ٦٠کیلوگرم، شجاع پناهی از ایران اول شد، اریتس عبدا... از ترکیه دوم شد و مدال نقره گرفت و گابریل از برزیل و دمیر طلحه از ترکیه، مقام سوم مشترک را کسب کردند و به مدال برنز رسیدند.

در وزن منهای ٧٠کیلوگرم، حمیدرضا سهندی از ایران طلا گرفت، نصرت کایهان از ترکیه صاحب مدال نقره شد و مدال برنز هم به التایف از ترکمنستان رسید. در وزن منهای ٨٠کیلوگرم، علی خورشیدی از ایران طلا گرفت، باتان یونس از ترکیه دوم شد و به مدال نقره رسید و رایان از فرانسه و جومام یارادوف از ترکمنستان سوم مشترک شدند و مدال برنز گرفتند. در پایان رقابت‌های ساندا، تیم ایران با ۴مدال طلا قهرمان جهان شد، تیم اندونزی با ۲طلا دوم شد و تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه سوم ایستاد، این درحالی است که تیم ووشوی ایران در بخش تالو موفق شده بود یک طلا، یک نقره و ۳برنز را از آن خود کند.

به این ترتیب، تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در پایان این رقابت‌ها در بخش تالو و ساندا موفق شد ۹مدال (۵طلا، یک نقره و ۳برنز) کسب کند. اولین دوره مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸شهریور تا ۳مهر در ترکیه برگزار شد و تیم ووشوی دانشگاه شهیدبهشتی به نمایندگی از ایران با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->